sábado, 17 de mayo de 2014

♪♫ Lejos de casa ♫♪

.
Long way from home - Paula Toller
Lejos de casa - Paulla Toller


In a mirror stop and stare
En un espejo me detengo y miro

but it's a stranger's face in there
pero hay un rostro extraño ahí

Rake my hair back with a plastic comb
Peino mi cabello con un peine de plástico

Where'd I go?
¿A dónde puedo ir?

I'm feeling like a long way from home
Me siento como muy lejos de casa


You were sweet to care for me
Has sido dulce cuidándome

And gently stroke my hair for me
Y acaricias mi cabello suavemente

Put me on a mattress made of foam
Me pones en un colchón de hulespuma

And whisper low
Y susurras bajito

But I'm feeling like
Pero me siento como

I'm a long way from home
muy lejos de casa


I don't know where I'm going

No sé a donde estoy yendo

I don't know what I'm doing
No sé lo que estoy haciendo


Sleep again won't come to me
El sueño no vendrá a mí de nuevo

I walk outside
Camino afuera

The galaxies and stars
Las galaxias y las estrellas

surround the whole world like a dome
rodean al mundo entero como un domo

I'm still alone

Y sigo sola

And I'm feeling like
Y me siento

I'm a long, long way from home

lejos, muy lejos de casa
.

No hay comentarios:

Compartir

 
Creative Commons License
This obra by Arturos (Basiliskus) is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-No comercial 2.5 México License.
Based on a work at basiliskus.blogspot.com.