miércoles, 3 de agosto de 2011

♫♪ A-le papotoga doonga tcha-nguraratta doonga kakalo doi ♫♪

.


Toca el turno de algo de reggeae del loco del Locoroco rojo, Pekeronè =D

Panguraratta - Pekeronè
Tema del Locoroco rojo Pekeronè



Panguraratta pota kepotta gecha
Tcha-nguraratta kapetta howapota pota
Panguraratta gapatyu kakalo ga pogatyu
Panguraratta gepata polukelo geteta

Panguraratta coga kepotta gecha
Tcha-nguraratta kapetta howapota pota
Panguraratta cogatyu kakalo ga pogatyu
Panguraratta gepata polukelo geteta

A-le papotoga doonga tcha-nguraratta doonga kakalo doi
Ma-le cha-ngura ratta-ta tcha-ngurarata kepotta hippo tupley pata
A-le papotoga doonga tcha-nguraratta doonga kakalo doi
Ma-le tcha-ngura ratta-ta tcha-ngurarata kepotta hippo tupley seta

Tcha-nguraratta ti-ne se-nmaroo nomaroo nemaroo nemaroo mo-nmaroo
Se-nmaroo ono zukelone moro-olmee
Wui-le mo-nmaroo kanelo kuto calo se-nmaroo hyumaroo chollo-ne kanelo se-nmaroo hyumaroo noi

Mororo ma-nyolo nyo tchagon chomaroo
Lo wei no ko-nyolo se-nmaroo kolo-n
Kuei-nyoroo se-nmaroo nemaroo nemaroo mo-nmaroo
Sekenoma kato-nelo lemo caro lue

A-le papotoga doonga tcha-nguraratta doonga kakalo toi
Ma-le tcha-ngura ratta-ta tcha-ngurarata kepotta hippo tuppo sepata
A-le papotoga doonga tcha-n gya-n lo-n mya-n da go-n kakalo toi
Ma-le tcha-ngura ratta-ta tcha-ngurarata kepotta hippo tapo sepata

A-le papotoga doonga tcha-nguraratta doonga kakalo toi
Ma-le tcha-ngura ratta-ta tcha-ngurarata kepotta hippo tuppo sepata

Bis (se repite)

.

No hay comentarios:

Compartir

 
Creative Commons License
This obra by Arturos (Basiliskus) is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-No comercial 2.5 México License.
Based on a work at basiliskus.blogspot.com.